חדשות הייבוב

חברת Josh Bersin בוחרת ב- HiBob פלטפורמה לניהול משאבי אנוש

שתפו

חברת המחקר והייעוץ המובילה בתחום משאבי האנוש Josh Bersin בחרה בפלטפורמה החדשנית לניהול משאבי אנוש בקרב תאגידים קטנים – היי בוב! היא תחל בפריסת המערכת בימים הקרובים לנהל את ההון האנושי שלה כדי לתמוך בציר הגדילה והתתפתחות של הארגון ולאפשר ניהול משאבי אנוש קל ופשוט בכל קנה מידה אליו יגיעו.

לפני הכל, הכירו את חברת Josh Bersin וחברת HiBob 

חברת Josh Bersin-

מספקת מגוון רחב של שירותי מחקר וייעוץ. צוות המחקר של המשרד מכסה את כל הנושאים בתחום משאבי אנוש, חווית עובדים, אסטרטגיות משאבי אנוש ופיתוח יכולות, טכנולוגיות משאבי אנוש,לרבות גיוון, הכלה ושיווין, עבודה מרחוק ועבודה היברידית, נושאי רווחה, למידה וניידות קריירה, עיצוב ופיתוח ארגוני, ניידות, איתור ורכש של טאלנטים. 

חברת HiBob-

חברת היי בוב מציעה כיום טכנולוגיה גמישה וחסינה שמצליחה לבנות סביבה אחת ויחידה שנותנת תשובה לכל המורכבויות שמאפיינות ניהול משאבי אנוש מודרני בעזרת פלטפורמה ידידותית וקלה לשימוש שמשנה את כל חוקי המשחק ונוגעת בחיים של כל עובד בכל שרשרת הידיים של הארגון.

אוטומציה מלאה לכל תהליכי הליבה לניהול משאבי האנוש

שותף מייסד בחברת Josh Bersin, ביל פלסטר אומר: "היות ואנו צומחים במהירות, אזו זקוקים למערכת ליבה לניהול משאבי אנוש שקל להטמיעה, מערכת שגם תהיה פשוטה וידידותית לתפעול, ושגם תהיה אולטרה-גמישה ותתאים לכל הליכי התפעול שלנו. פלטפורמת HiBob התאימה לכל רשימת הקניות שלנו, ואנו יכולים לפרוס אותה ולהטמיע אותה בתוך כמה ימים בלבד".

Josh Bersin חברת המחקר והייעוץ שמתמחה בתחום משאבי האנוש ובפיתוח אסטרטגיות לניהול כוח עבודה מסבירה כי ההחלטה להטמיע את מערכת Bob עולה בקנה אחד עם האסטרטגייה המקיפה של הארגון ביחס לתכנון כוח עבודה לטווח ארוך. לאחר שהחברה הגיעה לנקודת מפנה בציר התפתחותה, מקבלי ההחלטות בארגון זיהו את הצורך ונקטו בצעדים מהירים כדי לתת לו מענה – מערכת גמישה לניהול משאבי אנוש שיכולה להחזיק בכל המידע החיוני במקום אחד, מערכת שהיא גם קלה לשימוש בידי העובדים, וכזו שגם מאפשרת לחברה להתרחב במהירות.

בעזרת Bob, יכולה כעת Josh Bersin לבצע שבעבר ביצעה באופן ידני, כמו קליטת עובדים, מתן הטבות, ניהול שכר ושיתוף מידע באופן חוצה חברה. חברת Josh Bersin נהנית כיום מנוכחות כלל עולמית, כך שמערכת Bob מהווה "לב" חיוני עבור צוות החברה שגדל באופן הולך וגובר.

תכונות מיוחדות של Bob המהוות יתרון 

אירועים כגון התניידות פנימית של עובדים, מתן בונוס או קידום מקצועי מתועדים באופן אוטומטי ומהווים מקור יחידי ואמין של מידע עובדים. היכולת ליצור רשומות-על לעובדים, שאפשר לגשת אליהם דרך הדשבורד ולנהל שם מעקב דינמי ולתעד בזמן-אמת אירועי עובדים.יכולת זו מאפשרת ליצור מדד ביצועים בסיסי לכוח העבודה של הארגון. מרכיב מפתח נוסף הוא יכולות ניהול השכר שמאפשרות מבט כולל ומקיף של הארגון על חלוקת השכר, שינויי משכורות, סקירות שכר, מענקי מזומן ומרכיבי הקצאת הון.

רוני זהבי, מייסד שותף ומנכ"ל היי-בוב אומר: "אנו שמחים מאוד ש-Josh Bersin מצאה ב-Bob את הפתרון המאחד שחיפשה, כזה שעונה לכל הצרכים והדרישות שלה. אנחנו מאושרים על כך שנבחרנו להיות שותף הטכנולוגיה של Josh Bersin לניהול משאבי האנוש שלה ומצפים בקוצר רוח להתחיל להציעה תמיכה בצמיחת החברה ובגדילת כוח העבודה שלה באופן זורם וחסר מאמץ".

חדשות נוספות