חדשות הייבוב

"דרוש כפר שלם כדי לגדל ילד" – חברת היי בוב מציגה את Hi Baby!

שתפו

חברת היי-בוב השיקה מדיניות גלובלית חדשה ומשופרת לחופשות לידה, עבור כל התינוקות היום והתינוקות העתידיים של הייבוב. חברת היי בוב רוצה להיות שם ולתת את התמיכה הנחוצה בשביל העובדים והעובדות שלה לכן יצרה את את –Hi Baby!

אנו מקווים, שהמדיניות החדשה שלנו תעורר השראה בקרב חברות אחרות שירצו לעשות כמונו. המדיניות החדשה, נועדה לתת לעובדי חברת היי בוב את התמיכה והזמן כדי להבטיח זמן לטפל ולהתחבר עם בני משפחתם החדשים (והכי חמודים). 

הטבות חופשת לידה:

במשך כל תקופת חופשת הלידה חברת היי בוב תמשיך את ההטבות הבאות:

1. הפקדות לפנסיה / 401(k)

2. צבירת ימי חופשה וימי מחלה וצבירת ותק האופציות

3. מתנות חג, וSWAG גם במהלך החופשה

4. עמלות מכירה 

כל הורה (יולד, לא יולד, מאמץ, אומנה) יקבל 3 שבועות של חופשת Baby Bonding, לשימוש בכל עת במהלך ששת החודשים הראשונים מהלידה במידה ונדרש, ניתן יהיה לפצל את שלושת השבועות על פני שתי תקופות. 

עובדות או עובדים שילדו יקבלו  למשך 15 שבועות חופשת לידה וזמן התאוששות בתשלום מלא, וכן שלושה שבועות נוספים של Baby Bonding. עם החזרה, בחודש הראשון, ניתן יהיה לעבוד ב-80% משרה, עם משכורת מלאה (לעבוד פחות שעות בכל יום או יום אחד פחות בשבוע). במשך חודשיים נוספים נאפשר עבודה גמישה עוד יותר ממודל עבודה ההיברידי הקבוע שלנו.

בכל העולם עובדי חברת היי בוב יזכו באותן ההטבות גם כאשר נדרשת השלמה תשלום מעבר להשתתפות המדינה שבה הם גרים, כדי להבטיח שכר מלא במהלך החופשה.

חדשות נוספות