חדשות הייבוב

היי בוב גייסה 150 מיליון דולר בסבב גיוס חדש!

שתפו

וגם אחרים מבחינים בכך שאנחנו בונים משהו יוצא מן הכלל. לכן, אני נרגש לבשר שהייבוב השלימה סבב גיוס חדש בהיקף של 150 מיליון דולר, בהובלת Farallon Capital, Alpha Wave Ventures ומשקיעים קיימים. למרות פעילות ההשקעה המוגבלת והרוח הנגדית בשוק, המשקיעים המובילים הללו מאמינים בחזון שלנו, ביכולת של הבוברים להביא תוצאות ובכוח של הפלטפורמה שלנו. בשם כולנו בהייבוב, אני אסיר תודה על הגיבוי שמעניקים המשקיעים לשליחות שלנו: לשנות מהיסוד את עולם העבודה בעזרת בוב, הפתרון שנחוץ לארגונים מודרניים היום ובעתיד.

מוכנים להצלחה

עולם העבודה משתנה באופן תמידי, ובכך הוא מציב בפנינו הזדמנויות צמיחה מרגשות. אנשים שמובילים ארגונים ניצבים בפני אתגרים רבים מספור, ובהם ניהול צוותים שפזורים ברחבי הגלובוס, מציאת האיזון האופטימלי בין עבודה מרחוק ועבודה היברידית ושימור עובדים. כדי לשמור על גמישות ועל זריזות, אנחנו זקוקים לתמיכה טכנולוגית שתאפשר לנו ליצור צמיחה בת קיימה.

הן בזמנים של חוסר יציבות והן בתקופות של צמיחה, לקוחותינו מסתמכים על בוב כמקור לפתרונות גמישים, שמיועדים להתאים לתנאים המשתנים בשוק. כולנו יודעים שהשוק ימשיך וישתנה, ולכן החלטנו בשנת 2023 "לעלות להתקפה", ולהציב את עצמנו בעמדה חזקה מתמיד כדי לסייע ללקוחותינו להשיג את היעדים והמטרות שלהם. 

ההשקעה החדשה תומכת במחויבות הבלתי מתפשרת שלנו להציב את האנשים והתרבות הארגונית בראש סדר העדיפויות, היום ובעתיד. היא תאפשר לנו להמשיך ולספק את פלטפורמת ניהול משאבי האנוש המתקדמת שלנו לעוד ועוד ארגונים רב-לאומיים מודרניים בגודל בינוני, הודות לפיתוח משופר ולמוצרים חדשניים שיתמכו בבסיס הלקוחות הצומח שלנו ברחבי העולם. 

לאן מועדות פנינו?

בעזרת סבב המימון הנוכחי, נתמקד בשלושה תחומים עיקריים כדי להמשיך ולספק ללקוחות שלנו את הכלים והמשאבים הנדרשים להם עבור ההתמודדות עם האתגרים שלפניהם.

1. מתן ערך נוסף ללקוחות

תחום ההתמקדות הראשון שלנו יהיה הרחבת השירותים ללקוחות הקיימים (upsell) והגדלת ההכנסה השנתית פר משתמש (ARPU) באמצעות השקת מודולים חדשים שיספקו למנהלי משאבי אנוש תמיכה מקיפה יותר לאורך חיי העובד. בעזרת מודולים חדשים אלו, פלטפורמת בוב תהפוך למקור אמת יחיד, שמאגד תהליכים ונתונים רבים יותר מעולם העובדים לאורך כל מחזור חייהם. כך ניתן יהיה להפיק תובנות מעמיקות יותר וליצור יוזמות משאבי אנוש יעילות ופרודוקטיביות, שיכולות לחולל שינויים של ממש בארגונים.

2. התרחבות לאזורים גאוגרפיים חדשים

תחום ההתמקדות הבא שלנו הוא התרחבות למקומות גאוגרפיים חדשים, כדי להביא את החזון שלנו לגבי עולם העבודה העתידי למנהלי משאבי אנוש נוספים ברחבי העולם. בה בעת, נבצע השקעות משמעותיות באזורי הפעילות הנוכחיים שלנו, במטרה לספק ללקוחותינו תמיכה מעולה, ללא תלות במיקומם.

3. הרחבת רשת השותפויות שלנו

ולבסוף, כחלק מאסטרטגיית ההשקעה שלנו, אנו מחויבים להרחבת רשת השותפויות שלנו. אנו נלהבים ליצור שיתופי פעולה עם אחרים ומאמינים מאוד בכוחן של שותפויות מוצלחות. נוכל לספק ללקוחותינו גמישות רבה יותר באפשרויות ההטמעה והאינטגרציה של בוב, הן באמצעות שיתופי הפעולה הטכנולוגיים שלנו והן בעזרת שותפינו היועצים. זהו רכיב מרכזי בהצעת הערך שלנו, והוא משקף את ההבנה שלנו שמנהלי אנשים מעוניינים לנהל את משאבי האנוש בארגון באופן גמיש ובדרכים שמתאימות בדיוק לצרכים הייחודיים שלו. 

הכול בזכות הכפר של הייבוב

אני גאה לאין שיעור בכפר הבוברים שלנו ברחבי העולם. אין לתאר את החשיבות שלכם במסע שלנו לבניית משהו יוצא מן הכלל, ואני אסיר תודה על כל אחד ואחת מכם. לשותפינו ולבעלי המניות שלנו, ותיקים כחדשים, תודה על האמונה שלכם בחזון שלנו ועל כך שאתם מבינים שפלטפורמת בוב היא מערכת ניהול משאבי האנוש של היום ושל העתיד. ל-3,500 הלקוחות שלנו, תודה מקרב לב על כך שאתם סומכים עלינו שנתמוך בכם, באסטרטגיית משאבי האנוש שלכם ובנכס החשוב ביותר שלכם – האנשים. 

חדשות נוספות