חדשות הייבוב

היי בוב ברשימת Cloud 100 היוקרתיית בשנה השנייה ברציפות

שתפו

סן פרנסיסקו (8 באוגוסט, 2023) – הייבוב נבחרה להופיע ברשימת Cloud 100 של Forbes לשנת 2023. זהו הדירוג המקיף של 100 חברות שירותי הענן הפרטיות המובילות בעולם, המפורסם על ידי מגזין Forbes בשיתוף עם Bessemer Venture Partners ו-Salesforce Ventures.

דירוג Cloud 100 מפורסם זו השנה השמינית ברציפות, ובמסגרתו נבחנות מדי שנה הגשות מועמדות של מאות סטארטאפים וחברות פרטיות בתחום שירותי הענן. תהליך ההערכה של Cloud 100 כולל דירוג של החברות לפי ארבעה גורמים: הובלה בשוק (35%), הערכת שווי (30%), מדדי ביצוע (20%) ותרבות ארגונית (15%). לצורך הדירוג בקריטריון ההובלה בשוק, רשימת Cloud 100 רותמת לעזרתה פאנל שופטים שמורכב ממנכ״לים של חברות שירותי ענן ציבוריות, המסייעים בהערכה ובדירוג של חברות פרטיות מתחום פעילותם.

"החברות המופיעות ברשימת Cloud 100 מייצגות את החברות הפרטיות הטובות והמבריקות ביותר בסקטור טכנולוגי מרכזי זה," אמר קנדריק קאי, עורך רשימת Cloud 100 מטעם Forbes. "החברות שנבחרו השנה נדרשו להגיב במהירות להשפעה הפתאומית של ה-AI בעודן מתמודדות עם נסיגה בשוק. יכולת ההתאוששות המהירה שלהן מציבה אותן בקדמת הענף. ברכות לכל אחת מהחברות שזכו להיכלל ב- Cloud 100 ול-20 הכוכבות העולות, שמציגות בשלב מוקדם פוטנציאל להצטרף לשורותיהן ביום מן הימים."

"רשימת Cloud 100 של השנה היא אחת הדינמיות ביותר בהיסטוריה. בזמן שהתעשייה עמדה בפני תנאים מאקרו-כלכליים קשים, הזוכות ברשימת Cloud 100 הדגימו את החדשנות ואת החוסן של כלכלת הענן, וכן את השילוב של צמיחה ויעילות שמוכיח את כוחו של המודל העסקי של שירותי הענן. 95% מהזוכות צפויות, על פי התחזיות, להגיע למעמד קנטאור – הכנסות חוזרות שנתיות בגובה 100 מיליון דולר – עד לסוף השנה," אמרה מארי ד'אונופריו, שותפה ב-Bessemer Venture Partner. "יתר על כן, מרגש לראות זוכות רבות כל כך הנמצאות בחזית מהפכת ה-AI, שתמשיך, אנו מאמינים, לשנות את פני ענף שירותי הענן ותניע את גל הצמיחה הבא עבור רבות מהזוכות השנה."

"בשנה החולפת, חזתה התעשייה שלנו בחדשנות צועדת צעד עצום קדימה כשה-AI מובילה את המתקפה, ואנחנו עדים לאחד משינויי הכיוון החשובים ביותר בפלטפורמה מזה עשורים," אמר פול דרוז, שותף בכיר ב-Salesforce Ventures. "רשימת Cloud 100 מייצגת את הטובים ביותר, ומעולם לא היינו נרגשים כל כך לקראת מה שהעתיד צופן בחובו, לא רק לתחום הענן אלא לתעשיית הטכנולוגיה כולה. אנו גאים בהישגים המצוינים שהמייסדים הללו והקהילות שלהם כבר הגיעו אליהם, ומצפים לראות כיצד הם ימשיכו לשנות את פני התעשייה בעתיד."

רשימות Cloud 100 ו-20 הכוכבות העולות של Forbes מתפרסמות ברשת בכתובת www.forbes.com/cloud100. עיקרי הרשימה יופיעו בגיליון אוגוסט/ספטמבר של מגזין Forbes.

חדשות נוספות