חדשות הייבוב

חברת היי-בוב גייסה 150 מיליון דולר לפי שווי של 1.65 מיליארד דולר

שתפו

היי בוב, חברה המפתחת תוכנה לניהול עובדים לארגונים גלובליים ובעלת הפלטפורמה הטובה ביותר לניהול עובדים כיום בשוק, גייסה היום 140 מיליון דולר. הגיוס הופך את החברה לחברת חד קרן נוספת בישראל באופן רשמי! גיוס הכספים הובל על ידי קרן ההשקעות האמריקאית ג'נרל אטלנטיק, והשתתף בו חלק ניכר מהמשקיעים הקיימים של החברה.

היי בוב (Hibob), המפתחת תוכנה לניהול עובדים לארגונים גלובליים, הודיעה היום (ד') על גיוס 150 מיליון דולר לפי שווי של 1.65 מיליארד דולר, מה שהופך את החברה לחד-קרן באופן רשמי! 

גיוס הכספים שהובל על ידי קרן ההשקעות האמריקאית ג'נרל אטלנטיק, נועד למען גיוס הון אנושי נוסף עבור החברה ההולכת ומתפתחת, וזאת למען צמיחתה העסקית הנבנית יותר ויותר מיום ליום. בתהליך גיוס הכספים המרגש השתתפו המשקיעים הקיימים של החברה, וביניהם בסמר, IGP, בטרי ונצ'רס, אנטרי קפיטל ו-Eight Roads, ועוד.

החברה הוקמה על-ידי רוני זהבי (מייסד משותף ומנכ"ל), עמית כנעני, ישראל דויד ואנדי בלזס. הקמתה של היי בוב התרחשה בשלהי שנת 2015, והביאה עימה בשנים מועטות צמיחה רחבה במיוחד. כיום עומדת היי בוב על הון אנושי של 300 עובדים, משרתת כ-1,500 לקוחות (מתוכן 300 חברות ישראליות), וכן גייסה עד היום הון של 174 מיליון דולר.

לפי הודעתה של היי בוב, ההון שגויס בסבב הנוכחי ישמש למען מטרות צמיחתה והתפתחותה העסקית הגלובלית עוד ועוד. וכן, בפרט להמשך השקעה בפיתוח רכיבי מוצר של פלטפורמת ניהול משאבי האנוש. כך למשל השקעה בפיתוח פונקציות ניהול משאבי האנוש נוספות, ניהול הכספים, ניהול צוותים, מנהלים ועובדים, למידה להתנהל בצורה אפקטיבית בעולם העבודה המשתנה ועוד. "שמנו לעצמנו כמטרה לחדור לשוק החברות הבינוניות, ששוויו מוערך בעשרות מיליארדי דולרים, ולהוביל אותו. אנו נמצאים רק בראשית הדרך", כך זהבי.לכתבה המלאה על הגיוס, המשקיעים והפוטנציאל של הייבוב לחץ כאן

חדשות נוספות