חדשות הייבוב

עוד יוניקורן ישראלי: היי-בוב שווה 1.65 מיליארד דולר

שתפו

היי בוב, החברה שעומדת בראש הפלטפורמה הטובה בשוק לניהול עובדים, השלימה סבב גיוס בסך של 150 מיליון דולר. במשך תקופת הקורונה, כמעט והכפילה היי בוב את מספר העובדים שלה, וכעת, תשתמש בסכום שגויס, בין היתר, כדי לגייס כוח אדם נוסף, ובפרט, את העובדים הטובים ביותר בשוק.

היי בוב הצטרפה למועדון חד הקרן הישראלי, בזכות פלטפורמת ניהול העובדים שפיתחה. החברה השלימה סבב גיוס C בסך של 150 מיליון דולר, על פי שווי שוק של 1.65 מיליארד. את הסבב הובילה קרן ההשקעות האמריקנית ג'נרל אטלנטיק, ובו השתתפו המשקיעים הקיימים, וביניהם בסמר ונצ'ר פרטנרס, באטרי ונצ'רס, IGP, אייט רודס, אנטרי קפיטל ועוד. סבב הגיוס הנוכחי העלה משמעותית את הסכום שגויס עד כה, וכעת הוא עומד על סך של 274 מיליון דולר!

היי-בוב הוקמה בסופה של שנת 2015, ועד היום עומדת על גיוס של כ-300 עובדים. ההתפתחות של היי בוב בשנה האחרונה ניכרת, שכן בשנה זו גויס מחצית מההון האנושי בנתון זה. היי בוב, בניצוחה את פלטפורמת ניהול העובדים הטובה ביותר בשוק, חובקת כיום בכ-1,500 לקוחות, בהם איירון סורס, פייבר (Fiverr) וגונג. הפלטפורמה שמציעה היי בוב מעניקה מענה מושלם לכל אתגרי ניהול העובדים הקיימים, בייחוד אתגרים שהתעצמו מאז פרוץ הקורונה לחיינו. כך למשל, עקב המעבר לעבודה מהבית ואו עבודה היברידית, עלו יותר ויותר אתגרים לניהול העובדים במתכונת עבודה זו. היי בוב מגיעה לפתור בדיוק את זה, ועוד, מסייעת לארגונים לגייס עובדים, לחנוך אותם מרחוק, לנהל שגרת עבודה פרודוקטיבית גם במפגשים אונליין וכדומה. היי בוב הולכת ומתפתחת עוד ועוד, והצפי הוא מענה על אתגרי עבודה רבים ככל האפשר.

"שמנו לעצמנו כמטרה לחדור לשוק החברות הבינוניות, ששוויו מוערך בעשרות מיליארדי דולרים, ולהוביל אותו. אנחנו נמצאים רק בראשית הדרך", כך רוני זהבי, מייסד משותף ומנכ"ל היי-בוב, מתייחס לדברים. "הגיוס הזה מאפשר לנו להרחיב את סל הפתרונות שלנו, להגדיל את מספר העובדות והעובדים, לרכוש טכנולוגיות חדשות ולהרחיב את הנוכחות שלנו לעוד מדינות בעולם".לכתבה המלאה על הגיוס, המשקיעים והפוטנציאל של הייבוב לחץ כאן

חדשות נוספות