חדשות הייבוב

מדוע ואיך עברה הייבוב למודל עבודה ״היי-ברידי״

שתפו

ממחקר שערכנו בהייבוב מצאנו כי 56 אחוז מהאנשים מרגישים פרודוקטיביים דווקא כשהם עובדים מהבית. מתוכם 56 אחוזים סוברים כי עבודה היברידית מאפשרת להם להשיג איזון מצוין בין עבודה לחיים אישיים. ועוד, 36 אחוזים הכריזו כי יתפטרו אם מקום העבודה יחזיר את מודל העבודה לעבודה מהמשרד. אין כל ספק שהקורונה הביאה עימה שינויים במודל העבודה, וגם כשהוקמו מעט מגבלותיה, ידענו בבוב שנכון יותר יהיה להשאיר לעובדינו את מודל העבודה ההיברידי.
הזירה הבינלאומית במודל ההיברידי
יותר מ-350 בוברים ב-11 מדינות ברחבי העולם, והיד עוד נטויה. חלק ניכר מעובדינו עובדים מהמשרד, ועם זאת חלק גדול מהם עובדים מביתם. מבחינתנו בבוב, ידענו תמיד כי אנו יכולים לסמוך על כל הבוברים שיעשו את העבודה שלהם גם מרחוק, וגילינו שהמודל הזה מוצלח מאוד. טרם קבלת ההחלטה הסופית, עשינו שיחות עם עובדינו, שילבנו סקרים פנים ארגוניים, השווינו את המידע ושמחנו לגלות תוצאות עקביות למדי. לפיהן, הבוברים מעוניינים לשמור על מודל העבודה ההיברידית שכן לטעמם הוא משפר עבורם את הריכוז והפרודוקטיביות. וכן, מאפשר איזון מצוין בין העבודה לבין החיים האישיים.
בניית מודל העבודה ההיברידי הגלובלי הקבוע של הייבוב תוכנן באופן יצירתי ומדויק ששם דגש על הערכים שלנו לצד קבלות תוצאות מיטביות. והתוצאה? בניית תשתית שתעזור לנו לשמור על הדנ"א הייחודי של בוב מצד אחד. ומצד שני, ליצור חוויה בין אישית מצוינת עבור עובדינו. יתרון נוסף משמעותי של המערכת הוא הפונקציונליות שלה, שכן היא מאפשרת להעסיק ולהחזיק עובדים נוספים ועוד ועוד על ידי מחלקת כוח האדם שלנו. 
כמובן, שלא שכחנו את רווחת עובדינו, שכן היא חשובה באופן משמעותי לניהול כל חברה ברמה השוטפת. שמנו דגש על ימי גיבוש ושיתופי פעולה, וכן הכנסנו נוהל לפי הבוברים בוחרים לפחות יום אחד בשבוע לעבודה מהמשרד. נוהל העבודה ההיברידית שלנו יוצר באמצעות גמישות זו הזדמנות להכיר אנשים מחוץ לצוותים ולמחלקות שלהם, וכך ליצור קשרים בין אישיים חדשים.
כאשר אתם בוחרים את מודל העבודה בחברה שלכם, הקשיבו לעובדים שלכם, ערכו משובים והטמיעו אותם במבנה עבודה נכון לארגון שלכם. התחשבות בצרכי העובדים לצד צרכי הארגון תיצור עבורכם הצלחה נהדרת. 

חדשות נוספות