חדשות הייבוב

חברת Hibob הישראלית גייסה 70 מיליון דולר

שתפו

היי בוב, החברה האחראית לפלטפורמת ניהול משאבי האנוש הטובה ביותר בשוק 'בוב', וכן טכנולוגיית ה-HR החדשנית, ממשיכה לעלות ולהתפתח. בין היתר גייסה החברה לאחרונה 70 מיליון דולר, ועד כה גייסה החברה 124 מיליון דולר. על פי ההערכות שווי החברה עלה משמעותית מאז הגיוס הקודם שלה ב-2019, והיד עוד נטויה. 

היי בוב (Hibob), חברת טכנולוגיית ה-HR והאחראית לפלטפורמת ניהול משאבי האנוש החדשנית 'בוב', גייסה 70 מיליון דולר בסבב B. זאת בהובלתם של המשקיעים הקיימים SEEK ו-Israel Growth Partners (IGP). 

ההשקעה בגיוס הנוכחי נועדה לאפשר לחברה להמשיך ולהרחיב את פעילותה בעולם, להמשיך ולפתח את פלטפורמת בוב עוד ועוד ולפתור אתגרי ניהול עובדים. זאת במטרה לפשט את הניהול והתקשורת בין מנהלים לעובדים בחברות צומחות, ולהתאימם לעולם העבודה החדש. 

מאז היווסדה בשלהי שנת 2015 ועד היום, גייסה היי-בוב 124 מיליון דולר. בסבב הגיוס הנוכחי נכחו כל המשקיעים מהסבבים הקודמים: Bessemer, Battery, Eight roads, Arbor, Presidio, entrée Capital, Cerca Partners, Perpetual Partners. החברה אמנם איננה חשפה את השווי אבל על פי הערכות שווי החברה בגיוס האחרון עלה משמעותית לעומת הקודם ב-2019.

"העבודה מהבית יצרה אתגרים רבים של ניהול וגיוס עובדים תוך שמירה על החוסן של העובדים. הפכנו לפלטפורמה שארגונים גלובליים בצמיחה חיפשו, וחווינו צמיחה מאוד גדולה במכירות. זו שנה שבה מנהלי משאבי אנוש הפכו להיות חלק קריטי בארגון וחלק עצום של חברות עסקו בנושא של עבודה מהבית. עולם טכנולוגיות למשאבי אנוש קיים עשרות שנים. זיהינו פלח שוק של חברות בינוניות צומחות עם מאה עובדים עד אלפים בודדים שלא היו להם כלים טכנולוגיים. זהו שוק עצום של כ-10 מיליארד דולר שהשחקנים הגדולים לא מגיעים אליו ולכן נותר כמעט ללא מתחרים", כך זהבי.ניכר כי היי בוב חווה צמיחה מדהימה בספרות תלת ספרתיות בשנים האחרונות. בין לקוחותיה תוכלו למצוא חברות כמו Monzo, Revolut, Cazoo, Happy Socks ,Ironsource, Reciept Bank, Fiverr, Gong, ו- VaynerMedia. היי בוב הולכת וצומחת ומתפתחת וממשיכה בפיתוח מגוון רחב של שיתופי פעולה אסטרטגיים בשיתוף עם מערכות ארגוניות כגון Slack, ADP, Microsoft Teams ועם חברת Mercer.
לכתבה המלאה על הגיוס, המשקיעים והפוטנציאל של הייבוב לחץ כאן

חדשות נוספות