חדשות הייבוב

חברת ״היי בוב״ ממשיכה בצמיחה: מגייסת 150 מיליון דולר

שתפו

חברת ״הייבוב״ מודיעה על גיוס 150 מיליון דולר בסבב גיוס חדש לפי הערכת שווי של 2.45 מיליארד דולר. סבב זה מגיע עשרה חודשים לאחר סבב C שגם בו גייסה החברה 150 מיליון דולר. את הסבב הנוכחי הובילו General Atlantic, Bessemer Venture Partners ומשקיעים קיימים אחרים שלא הותירו מקום למשקיעים חיצוניים, לנוכח הצמיחה הרציפה והיעילות שהחברה מפגינה בשנתיים האחרונות.

חברת ״הייבוב״ שעומדת מאחורי "בוב" פלטפורמה חדשנית לניהול עובדים שמשנה את האופן שבו חברות פועלות בעולם העבודה המודרני, מודיעה היום, 17 באוגוסט 2022, על גיוס של 150 מיליון דולר Series D עשרה חודשים בלבד אחרי הגיוס הקודם של 150 מיליון דולר. הייבוב צומחת בהכנסות בקצב תלת־ספרתי שש שנים ברציפות ומגמה זו נמשכת גם במחצית הראשונה של  2022 וגם לנוכח ההאטה בשווקים.

מחסור בעובדים איכותיים 

רוני זהבי, מנכ"ל ומייסד הייבוב, מסביר, "האטה עד הקפאת גיוסי עובדים, לצד גלי הפיטורין עליהם אנו קוראים, מעמידה את הנהלות החברות בפני אתגרים בכל הקשור לניהול השוטף ויישום תוכניות הגידול והצמיחה לשנתיים הקרובות. אנו עדים לכך, שלקוחות הייבוב מגייסים יותר מאשר מקצצים במצבת העובדים. זה אמנם לא בקצבי הגידול של 2021, אבל ללא ספק אנחנו רואים מאזן גיוסי עובדים חיובי וצמיחה. התחרות על עובדים איכותיים וחסרונם הבולט, הינה בעיה בלתי פתורה בכל העולם.  הצמיחה של הייבוב כחברה נובעת מההכרה שאירגונים ששמים את האנשים שלהם במרכז, מחפשים כלים דיגיטליים חדשניים לשימור וניהול המשאב האנושי, גם בתקופות דינמיות של התרחבות והצטמקות. אנחנו צופים שמרבית החברות יחזרו לגייס  ברבעונים הקרובים, שכן בעידן הנוכחי לא ניתן לצמוח ללא האנשים המוכשרים המתאימים. הייבוב מספקת לחברות הדינמיות הללו את המערכת המתאימה ביותר לצרכי צמיחה ושימור של עובדים איכותיים".

לקריאת ראיון עם רוני זהבי מנכ"ל היי בוב כנסו לקישור!

הביטחון של המשקיעים

אנטון לוי נשיא משותף בקרן ההשקעות האמריקאית General Atlantic, הגיב: "אנחנו שמחים וגאים לראות את הצמיחה, לצד היעילות התפעולית של הייבוב ובטוחים יותר מתמיד לגבי היכולת שלה להנות מהמשך הצמיחה גם אחרי שהשווקים והכלכלות העולמיות יתייצבו. , זו הסיבה שהחלטנו להוביל את סבב הגיוס הנוכחי כמו גם את הסבב הקודם. אדם פישר, שותף ב־Bessemer Venture Partners, והמשקיע הראשון בהייבוב, התייחס לסבב הגיוס: "העובדה שהייבוב הצליחה לצמוח לצד לקוחותיה הגדולים ביותר ולהרחיב את פעילותה בארבע יבשות בעולם, מעידה על ביצועים יוצאי דופן. אנחנו גאים להמשיך לתמוך בחברה עם השקעה גדולה נוספת מצד הקרן".

המשך צמיחה בהיי בוב

היי בוב מובילה שינוי בחוויית העבודה של אנשי מחלקת משאבי האנוש, מנהלים ועובדים, וכיום משתמשות בשירותיה יותר מ־2,500 חברות רב־לאומיות – בהן Cazoo, Gong, Hopin, Monzo, Happy Socks, Fiverr ו־VaynerMedia, הייבוב מצרפת כ 350 לקוחות חדשים בכל רבעון. להייבוב יש לקוחות  ב־166 מדינות בעולם ופלטפורמה "בוב" תומכת ב־13 שפות שונות. הארגונים המשתמשים בבוב מצליחים להאיץ את תהליכי הגיוס שלהם, לשמר את העובדים האיכותיים ביותר, להגביר את מעורבות העובדים בחברה, לשדרג את כישוריהם ולייצר תמורות תרבותיות משמעותיות בכוח העבודה הגלובלי שלהן.

אודות הייבוב

החזון של הייבוב הוא לשנות את האופן שבו ארגונים הפועלים בעולם העבודה המודרני, להפוך להיות מובילת שוק עולמית בתחומה. פלטפורמת ניהול העובדים "בוב״ מספקת טכנולוגיה גמישה ועשירה בפונקציונליות ומטפלת בכל המורכבויות של תהליכי ניהול עובדים עבור מחלקת משאבי האנוש, הכספים, וכמובן של מנהלים ועובדים בארגון. תחום ה HR TECH שבו הייבוב פועלת עצום בגודלו מוערך בכ- 80 מיליארד דולר והוא ילך ויגדל בשנים הקרובות.

החברה שקמה בסוף שנת 2015 גאה מאוד ב 650 אנשיה. עובדות ועובדים מצויינים, שכל אחד ואחת מהם מצליח להביא את עצמו יום יום ולממש את עצמו, תוך שהם מרגישים שותפות ושותפים מלאים במסע המשותף לשנות את חווית העבודה למיליוני אנשים בעולם. למידע נוסף על אודות היי בוב,  לחצו על הקישור ובקרו באתר שלנו.

חדשות נוספות