חדשות הייבוב

היי בוב ברשימת Cloud 100 של פורבס לשנת 2022

שתפו

הרשימה הזאת היא הדירוג המוסמך ביותר של 100 חברות הענן הפרטיות המצטיינות בעולם, שאותו מפרסם מגזין פורבס מדי שנה בשיתוף עם הקרנות Bessemer Venture Partners ו־Salesforce Ventures.

"אנחנו מאושרים להיות ברשימת Cloud 100 של פורבס לשנת 2022", אומר רוני זהבי, מנכ"ל ומייסד היי בוב. "הצמיחה התלת־ספרתית שאנו משיגים שנה אחר שנה, נובעת מהעבודה הקשה של הצוות המוכשר ב'בוב', מערכת ניהול משאבי האנוש שלנו לחברות מודרניות רב־לאומיות בגודל בינוני. מטרתנו היא להפוך להיות שותפה מובילה וחיונית של לקוחותינו בכל מה שקשור לטכנולוגיות משאבי אנוש, והכניסה לרשימה היוקרתית הזאת מוכיחה את מחויבותנו להבטחה הזאת. בוב מסייעת ליותר מ־2,400 חברות להגן על השורה התחתונה בכך שהיא מאפשרת להן לשמור על העובדים החשובים ביותר שלהן בתקופה זו של 'נדידה' משמעותית, להתגבר על האתגרים החברתיים של מקום העבודה ההיברידי ולדאוג שהעובדים יישארו מעורבים, מרוצים ופרודוקטיביים". לקריאת ראיון עם רוני זהבי מנכ"ל היי בוב כנסו לקישור!

תחום הענן של Cloud 100

זו השנה השביעית ברציפות שרשימת Cloud 100 בוחנת את מועמדותן של מאות חברות סטארט אפ וחברות פרטיות בתחום הענן. תהליך ההערכה של הרשימה כולל דירוג של החברות בארבעה תחומים: הובלה בשוק (35%), הערכת שווי (30%), מדדי תפעול (20%) ואנשים ותרבות (15%). מבחינת הובלה בשוק, רשימת Cloud 100 נעזרת בפאנל של מנכ"לי חברות ענן ציבוריות, המסייעים בהערכת מקבילותיהן הפרטיות ובדירוגן.

"חברות גדולות נולדות בכל סביבה אפשרית, ומלהיב מאוד לחזות בתנופה המתמשכת של מגזר הענן", אומר אלכס קאיאל, שותף ב־Salesforce Ventures. "החברות ברשימה הזאת עברו תהליך סינון דקדקני, והן מצטרפות לרשימת הבוגרות המכובדת של Cloud 100. כיוון שהצורך בשינוי דיגיטלי ממשיך להניע חדשנות ויעילות בכל התעשיות, אנו יכולים להיות בטוחים שאלה החברות הטובות ביותר מעל לכל ספק בתחום מחשוב הענן".

חדשות נוספות