חדשות הייבוב

הייבוב ודיל משתפות פעולה

שתפו

חברת טכנולוגיית ה-HR הישראלית (HiBob) ופלטפורמת העסקת העובדים הגלובלית Deel הכריזו בחודש ינואר 2022 על שיתוף פעולה חסר תקדים. במסגרת שיתוף פעולה זה שתי החברות הללו יפעלו באינטגרציה מלאה ויוטמעו האחת בשניה.
שתי הגדולות, HiBob ו-Deel, הן בעלות מספר רב של לקוחות משותפים, זאת עוד טרם הסכם שיתוף הפעולה. שתי החברות מספקות שירותי ניהול עובדים לחברות בצמיחה מהירה שמגייסות גם בחו"ל, והן משלימות אחת את השניה ביכולותיהן ובמוצריהן. כך למשל, החל מקריטריוני פלטפורמת גיוס עובדים מארצות שונות ופלטפורמת ניהול השכר של Deel ועד ניהול משאבי האנוש, האופציות וימי החופשה לעובדים שמתבצע באמצעות הפלטפורמה של hibob.
בעקבות הגדילה המואצת של חברות סטארט-אפ והייטק, שוק מחלקות HR דרש פתרונות טובים עבור כל שלב מהליך גיוס העובד ועד לניהולו השוטף. עקב כך, שיתוף הפעולה בין שתי החברות הללו מבורך שכן הוא יוצר פתרון חד משמעי אשר לוקח בחשבון את כל מה שחשוב ומסנכרן בין שתי הפלטפורמות.
על כך עמד זהבי בדבריו: ״שוק ההייטק העולמי בעיצומו של גל התפטרויות שלא נראה כמותו, תחלופת עובדים גבוהה במשק, והצורך בגיוס עובדים נמצא בשיאו. כתוצאה מכך מחלקות משאבי האנוש בחברות השונות מצויות תחת לחץ עצום לנהל הכל- החל מגיוס עובדים והעסקתם, גיוס ומניעת עזיבת עובדים."
כעת, משנחתם שיתוף הפעולה בין השתיים ניתן לאפשר ללקוחות המשותפים של השתיים מעטפת טכנולוגית מלאה המסונכרנת בין שתי המערכות. מעטפת זו מאפשרת העברת מידע מקיף מאחת לשניה על כל עובד, וכך מתאפשרת קבלת פתרון עבור מחלקות משאבי האנוש בחברות בינלאומיות.
עוד מוסיף ואומר זהבי בנושא כי שיתוף הפעולה הוא חשוב מנשוא, בייחוד ככל שמדובר בחברות בינלאומיות, למען פתרון האתגרים הללו. "ללא הטכנולוגיה המתאימה מדובר באתגר מהותי – בייחוד כאשר מדובר בחברות גלובליות המתפרסות על פני מספר רב של מדינות ומצויות בצמיחה מהירה. לכן מחלקות הHR נדרשות לנהל מגוון גדול של עובדים במדינות שונות, עם תנאי העסקה שונים. שיתוף הפעולה של Hibob עם Deel נועד לפתור את הבעיה הזו. הפלטפורמה החדשה מפשטת את הליך העסקת העובדים בחו״ל והופכת את ההעסקה והתשלום לעובדים לפשוטה בהרבה ללא קשר למקום מגוריהם״.
לכתבה המלאה על הגיוס, המשקיעים והפוטנציאל של הייבוב לחץ כאן

חדשות נוספות